Nemo ar hittad

Hello it's Whitechoclate!!!
Jag har san jakla koll. Det ar ju 5 december idag inte pa mandag. stenkoll.
Thailands kung fyller ar idag. Ingen alkohol saljs pa resturangerna, vantas fyrverkerier snart. klockan ar 18:20. snart middag.

Klappade min forsta elefant igar, en elefantunge pa 19 manader. Sa sot.
Idag har vi akt speedboat till khai islands och snorklat. Underbart, som att simma i ett stort akvarie. Jag hittade Nemo och alla andra fiskar i alla farger. Fir nagra dagar sen kom en busslast med japaner. det ar sant vad man sager om japaner, alla har verkligen glasogon. Sakert 95% av alla vi har sett har haft glasogon pa sig, andra har sakert linser.
Ikvall ar det nattmarknad utanfor Patong. Har en liten lista pa prylar som ska med hem. Hoppas pa att inte fa overvikt pa planet sen. Vaskan vager 4 kg nar den ar tom, vagde 14 nar vi akte hit. Blir nog att ha valdigt mcyket klader pa sig. Komma hem till istids-Sverige.

Pa torsdag ar det lucia cruise och fredag b&w. yey bara en massa bra musik.
Lordag ar det party i Salem. Hoppas pa lite mer spanning an forra aret.
Sen ar det jag som packar vaskan och aker tillbaka hit. Kan latt vanja mig vid den har varmen. 37 grader hade vi igar, med 30 i vattnet. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0