Galenskap i Sundbyberg

Vi kikade på Amar som spelade på Grand Garbo (tydligen känt) i Sundbyberg igår. Inte världens lättaste att ta sig hem mitt i natten. Min rullgardin har sagt upp sig och jag kan inte sova när det är för ljust inne. Vaknade 11 och kom hem 6. Sundbyberg är lååångt borta.
Men men det var urkul med bra musik och (okej Ejlin) några av världens finaste vänner. Ni vet vilka ni är ♥
En förstart till Lucia Cruise om 2 veckor. yihoo

Nu packning. Hur lyckas man inte packa ner allt? Vart börjar man?
Kommer säkert glömma något viktigt som kamera eller laddare eller pass.


Kommentarer
Postat av: Elin

Världens finaste vänner?! Jag då?????? :(

2009-11-26 @ 16:27:48
URL: http://elinhallgren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0