Milda makter

Jag såg New Moon igår. Självklart på datorn. Arrest me! Klarar inte 2 timmar på bio med skrikande, svimmande små tjejer.
Efter 20 minuter ville jag bara stänga av. Bella har inga som helst känslor genom hela filmen, precis som i första filmen. Det som gjorde filmen sebar va Jacob, inte hans steroidkropp som är nej tack, kan man flexa mer liksom. Utan hans spelande, han kunde spela. En av alla som va med i filmen kunde spela. Okej pappan och Bellas tjejkompis kunde väl också.
Satt och skrattade inte för att det va roligt utan för att det va så tramsiga repliker genom hela filmen. Hallå Shakespeare hade nästan en cameo. Satt och skämdes genom filmen, vem säger såna löjliga saker.
Varje gång varulvarna/hundarna va i bild ville jag skälla som en hund. Hade nog inte varit populärt på bion.
Den får väl 2 tummar av 5.

Tur att jag ändå har läst böckerna och är van vid löjliga repliker. Hallå i sista boken säger Bella milda makter. Hon ska föreställa 18 år 2009 inte för 1949.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0