Ladd inför Aqua

Nu har jag inte haft något kort sen förra måndagen. Behöver verkligen kortet nu. Tror att det brukar ta två dagar innan man har alla delar. kort och kod. Så förhoppningsvis kommer något av det imorn så med lite tur har jag mitt kort lagom till Aqua. Oj va kul vi ska ha. Minttun väntar i skåpet. Lovade ju att spara lite och det finns bara lite kvar också.
Nu är det stora alternativet buss eller tåg. Eller buss och tåg. För bil blir det inte, sån tur ska vi inte ha.

Nu sova om jag vågar. Vill inte vakna 03:15 och bli nerdragen på golvet och utsläpad i hallen. Nej tack.
Paranormal Activity har inte lämnat mig än.
Det blir nog lampan tänd och 112 förinställt på mobilen, som jag för säkerhetsskull lägger under kudden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0