Mimmi och häxan mot Norrköping.

Inget kort har det kommit än så Tina är min sugarmama ikväll.
Klantig som jag är glömde dosan i Salem så jag fick ringa banken för överföring istället. Mysteriet med kortet är allafall löst nu. Han som ringde förra veckan hade inte ens beställt något nytt kort.  All väntan och vaktande vid brevlådan va slöseri. Nu är mitt kort beställt och kommer nästa vecka.
Tåget går om 2 timmar och jag är laddad. Fick en halv hjärtattack när klockan i bilen visade 14:30. Obviously på sommartid.
Packar väskan. Det lilla som ska med. Idag åker vi till Norrköping för tidig halloween fest och bra musik. Antar när jag kommer hem att Angerfist kommer sitta som klister i öronen. Månadens motion väntar ikväll.
Det kommer bli en jobbg helg. Jobbigare än förra helgen. Sånna här fester är inte att leka med. Träningsverk.
Imorn maskerad/halloweenfest på sofiahemmet. Antar att musiken inte kommer va den bästa. Ångest på lördag. Födelsedagsfirande på söndag. Jobbig helg.

Fullt upp resten av året med Melissa Horn, Thailand, Lucia kryssen och en bride to be.

Tjuvstartar med lite cola zero och väntar på nagellacket som ska torka. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0