Paranormal Activity har förstört mitt liv

Lycka till med att sova inatt.
Har ofta vaknat och trott att någon tittar på mig, kanske är det sant. Efter den här filmen är allt möjligt. Knak i väggarna, ja då är det en demon. Garderobsdörrar som öppnas, jepp demon. Ibland när jag vaknar vill jag gömma mobilen (vet inte varför), brukar glömma bort det på morgonen sen och börja leta efter den. Alltid ligger den under kudden.
The Ring som är den vidrigaste filmen jag sett har ingenting på den här filmen. Hur lång tid tog det inte att komma över den filmen. Fortfarande hemsöker den mig ibland. Men den här. scheisse. varför??!!

Nu blir det tecknat för att få tillbaka normalpulsen, Madagaskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0