Did it really happen?

En lång dag igår. Många fina nya bekantskaper i Norrköping. Började i en väldigt fin lägenhet med bra musik.
Mitt blivande hem är i Norrköping, vilka fina hus och ännu finare lägenheter. Mycket avundsjuk just nu.
Angerfist va bra.
Vad jag vet så ska man klä ut sig på Halloween med de flesta som var där kom i vanliga kläder. En rolig tjej va helt klädd i gladpack. Fresa va liemannen. Häxan va en häxa och Mimmi va Mimmi.
Regionaltåg hem som stannade på varenda jävla station från Norrköping till Centralen.
Äntligen listat ut vilken inställning det ska va på kameran när det är lasrar med. Nattscen, bra att veta till nästa gång.
Lucia kryssen. Jiho

Sjukhus-halloween-fest ikväll. Väntar mig en väldig massa blodiga sjukskötare och patienter.
Jagade precis iväg 3 barn som ville ha bus eller godis... Varför öppnade jag dörren?

Gaaah. Q-Base videon är nu släppt. magi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0